にんげん は そう いう もん ー せんせい

Wednesday, March 16, 2011

A new start with some new shit.


Yes yes yeay yeay

Assalamualaikum

Setelah tak tenang tidur, tak kuat berdengkur, tak masykur sisa dubur, akhirnya aku buat juga. Dah lame aku menyangap nak menulis tapi memang damn masa takda lah malas lah mak suruh buang sampah lah. Macam macam.

Sebenarnya ini bukan first blog aku. Dah banyak dah aku buat. Ok sebenarnya seketul je. Tapi SERIUS aku katakan itu adalah virtual trash(sampah maya). Aku tak tau aku kena rasuk ape entah bila buat blog tu. Tak best gila baby wehh. Dengan gaya penulisan tak matang nye, dengan titik noktah berlebihannya, *typestyle sesetengah orang*, dengan aku guna ganti diri "penulis" instead of "aku" pulak tu. Err duhhh. Aku rasa masa tu aku terikut dengan blog blog gempak yang aku bace kot. Padahal tak mampu. Kalau aku boleh pergi to that particular time of when aku buat blog tu, seriuss aku pangkah diri sendiri. Nasib baik sekarang dah dapat hidayah bloggeriah. Yeah :D

"Ade blog ?"
Aku rasa dah banyak ramai orang yang tanya soalan camni. Serius ramai. Lebih dari satu. Kenapa trend orang sekarang suke buat blog sampaikan aku sendiri pun sampai terbuat buat, but hell the question just keep echoing without any answers. Mungkin kita dah tak pandai bersosial. Mungkin kita dah tak pandai bercerita guna mulut dah. Mungkin.

Well bukannye aku target nak ramai orang baca or follower pun. Dan seriously shit pelik kenapa blog yang berlambak gambar gedik-yang-orang-taknak-tengok-pun-private-life-kau boleh ada ramai followers. Duhh. Biasanya awek lah yang memonopoli kategori ni. Dah la followers pun ramai awek jugak. Aku rasa memang awek awek kat Malaysia ni berpegang utuh dengan konsep peramah dan cakna. Semua hal orang dia nak tahu, semua hal dia dia nak bagitau. Kan kan :3

And sorry if layout blog ni macam orang tua. Sebab ape orang tua ? Sebab aku pakai warna grey. Biasanya orang cakap kelabu ni warna tu. Tak caya cubalah pakai seluar slack warna grey, nanti nak melintas jalan pun ada orang pimpinkan. Anyway, aku suke kelabu because not to dark not to bright not to outstanding ; plain and unnoticed.  Kalau terasa macam mengantuk bila tengok warna layout ni, bukaklah sebelum tidur. InsyaAllah senang tidur. Tidur tak kering pulak tu.

Enough for the introduction. Actually berlambak lagi nak tulis *ceh macam banyak idea* tapi nanti post lain redundant pulak gist dia. Squirt semua kat sini pun tak guna. Macam korang semua ayat mengayat kat sorang awek kat belah kanan, nanti kat awek belah kiri takkan ayat same kot. Kantoi tepek.

Cubalah untuk istiqamah dengan blog ni Yid. Dengan perempuan tak istiqamah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

back to top